Welkome at The Top End

2 mei 2017 - Darwin, Australië

29-4, goede vlucht gehad, geen vertraging. En goed door de douane gekomen.

30-4, gearriveerd in Darwn, in de avond nog even gelopen naar de Mindel Beach Evening Market. Allerlei foodtrucks en live muziek. Lekker Aussie allemaal. Beetje moe naar de kamer,

1-5, lekker relaxen in Darwin, helaas heeft Darwin niet de sfeer die we ervaren in Brisbane en Cairns. Maar toch. Omdat het de dag van de arbeid is mar even meeglopen met een demonstratie tegen het regeringsbeleid. Zola's jullie weten ben ik erg begaan met de arbeider in The Northern Territory.

2-5, inkopen gedaan voor de roadtrip waar we morgen mee beginnen. Ook even naar de botonische tuinen geweest.

1. Els:
    Hé zus en schoonbroerie,
    Goed dat ik ivm kippigheid de foto's aanklikte, want er zaten er nog veel meer achter dan die 4.
    Verzoeknummer: foto van jullie hotel, zwembad, en martin aan de fitness-training
  2. Michael:
    2 mei 2017
    Jaa Martin aan de fitnesstraining wil ik ook wel zien , Hey op die eerste foto bij die middelste boom in het water , zijn dat nou allemaal vissen !? Fijne dagen
  3. Tom:
    2 mei 2017
    Ziet er erg vervelend uit allemaal ;)
    Is de eerste slang al gevangen?
    Veel plezier!!!!!!
  4. Bettydronkers:
    3 mei 2017
    Volgens mij was het een wandelende tak haha!!
  5. Miriam:
    3 mei 2017
    En al een visje gevangen? Ik zal zeggen gewoon lekker deurdonderen gr tot høks
  6. Nellie Wilschut:
    3 mei 2017
    Op pad, bepakt en klaar voor de Outback?
    Veel plezier!!
    Leuk jullie op deze manier te kunnen 'volgen'.
    Liefs Nellie
  7. Hans Menke:
    3 mei 2017
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en de eerste stappen hebben gezet in "Down Under". Succes met de voorbereidingen voor into the wild! Hoor graag jullie volgende avonturen.