Voorbereidingen afgerond.

28 april 2017 - Hengelo, Nederland

Welkom bij mijn reisblog.
Inmiddels al 238 aanmeldingen om ons te volgen.
Voorbereidingen zijn afgerond.
Hengel gekocht en laten adviseren door een paar goede collega's.

In de vuurkorf testen uitgevoerd hoe brood te bakken op een open vuur. (Zie foto)
Je neemt een ananas, slaat met kapmes de zijkant er af, hol de Anas uit en doe daar het deeg in. Pak het kapje wat je er net hebt afgeslagen en doe dat op de gevulde ananas. Prik met een satestokje het kapje vast  aan de rest, doe dat op een open vuur. Af en toe omrollen en na 45 minuten heb je lekker stevig brood.

Goed ingelezen in reisgidsen en internet.
4wd cursus gehad. Het kan beginnen..
Inmiddels al mijn laatste werkdag gehad. Zucht..........

Rules of engagement:
Iedereen kan en mag reageren op de site. Iedere volger die het woord ziekenhuis of Slingeland noemt wordt onherroepelijk verwijderd. Om die reden heb ik                   Kees Zeegers geweigerd mij te volgen omdat daar de lettercombinatie sz in zit, ondanks dat er een spatie tussen zit. Jammer Kees.(mafkees, worst Kees scenario)
Ik ga ook niet alle zinnen controleren op correct Nederlands. Ik gaat ( kijk daar ga ik al) me daar niet mee bezig houden. Ik ben een Rotterdammert hè.
Soms zal er een verwijzing zijn naar één van mijn volgers en dat zal dan niet iedereen begrijpen.
Ik hoop dat jullie kunnen mee genieten.
29-4 Om 11.15 gaat ons avontuur beginnen. Met Singapore Airlines vliegen we.

Alleen........ Jammer van de Coolsingel!⚽️ na zoveel verdriet dan toch nog. En ik ben er niet bij. Toch maar Radio Rijnmond ergens opzoeken in de outback. Gelukkig heeft Luka de juiste opvoeding gehad. Dus Luka gaat.

No worries,
Martin en Marian

Oh wacht.....maar 38 volgers.......

1. Simone Wennink:
    28 april 2017
    Veel plezier en een goede reis!
  2. Henk Woltering:
    28 april 2017
    Have a nice flight , see ya Down Under.
    Hoe is dat voor een Achterhoekert ??
  3. Sander:
    28 april 2017
    Hold oe kreggel en hendig an.
  4. Hans Menke:
    28 april 2017
    Safe journey and enjoy your adventures
  5. Nellie Wilschut:
    28 april 2017
    Heeeeel veeeel plezier en succes met opstaan vannacht! !
  6. Bettydronkers:
    28 april 2017
    Heel veel succes en plezier met jullie ondernemende reis!!
    Tot over 3 maanden Groetjes Joop en Betty
  7. Jeanet Mulder:
    28 april 2017
    Wens jullie een goede reis en heeeel veeeel plezier samen!, en kiek uut daar in de rimboe !! Groetjes jeanet
  8. Ruud en Els:
    29 april 2017
    O jongens, wat spannend allemaal!
    Wat hebben jullie d'r zin in en wat een voorpret gehad.
    Nu eerst een hele goeie reis en Martinus, misschien n valiumpje/ spierverslapper oid ter preventie voor je rug? (Je ziet t , daar is de bezorgde oudste schoonzus weer, die het niet kan laten).✌✌ Héél veel plezier allebei. Veel sukses en Liefsvoor jullie, Ruud en Els
  9. Reewanna philipsen:
    29 april 2017
    Een hele goede reis en veel plezier samen
  10. Joop:
    30 april 2017
    The two of you have a very, very nice time
  11. Pa en ma:
    1 mei 2017
    Leuk dat we je even hebben gezien op FaceTime, tot de volgende FaceTime en veel plezier aan de andere kant van de wereld groetjes pa en ma