Naam:
Foto’s:
145
Video’s:

Over ons

​​'Martin en Marian Down Under, In juli komt Luka ook naar Darwin, De laatste paar weken met z'n drieën,

Omdat het de reisblog is van Martin zal ik mijn eigen stijl hanteren in de berichtgeving!!! jullie zijn dus gewaarschuwd.

Over onze reis

29 april met Singapore Airlines naar Australië via Singapore, na eerst een paar dagen de jet leg overwinnen dan onze Toyota HiLux hallen bij TCC.

En dan de outback in, op 9 juli is Luka in Darwin en op 25 juli vertrekken we naar Singapore waar we ons een paar dagen laten verwennen. En op vrijdag 28 juli vertrekken we weer terug naar Nederland.

behalve de hotels in Darwin en Singapore nog niets geboekt. waar we zeker heen willen gaan is Uluru (Ayers Rock) maar vooral de omgeving, Kakadu NP,        Limmen NP en het avontuur beleven op de Gibb River Road in The Kimberleys.

Voor de liefhebber veel giftige slangen,van de 10 meest giftige slangen ter wereld komen er ZEVEN voor in het gebied waar wij heen gaan. Ik zal iedere steen in de outback omdraaien in de hoop er veel te zien. En praat ik nog niet over de spinnen en de zoutwater krokodil.

Op de terugweg een paar dagen Singapore.

Op 2 augustus sta ik weer paraat voor het Slingeland Ziekenhuis,

Bezochte landen

Wij hebben 29 landen (12%) bezocht:

Australië, België, Botswana, China, Costa Rica, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Hongkong, India, Italië, Kroatië, Luxemburg, Marokko, Monaco, Nederland, Nepal, Oostenrijk, Peru, Portugal, Slovenië, Spanje, Tsjechië, Tunesië, Vietnam, Zambia, Zimbabwe, Zweden, Zwitserland.