We hebben de auto!

4 mei 2017 - Pine Creek, Australië

Woensdag 3 mei. We hebben de auto!!!
Je verwachte het niet maar...... We hebben denk ik iets te veel spullen mee genomen uit Nederland. Niet veel ruimte om op te slaan. Ik word dus nu gewezen op mijn logistieke inzicht om alles te ordenen zodat we (Marian) alles binnen no time kan terug vinden. Heel veel instructies gehad en wat papierwerk gedaan. Om 11.30 op pad. Paar uur rijden en we zijn uitgekomen op Pine Creek. Een oud goudmijn dorpje van 200 inwoners.
Niet iedereen weet het misschien, maar ik kan ontzettend genieten van de natuur. Van een kangaroo tot een klein insect. Ik vind het allemaal heel indrukwekkend.
Voor de liefhebber: vliegende hond, diverse ijsvogles waaronder de kookaburra, bijeneter, boomkikker, caine toad. ( vertel ik later meer over) ook de eerste kakotoo (Galiah) gezien n diverse papegaaien ( en dan bedoel ik die vogels en niet die metalen dingen boven een bed) en veel meer maar ik zal jullie de namen besparen.
gisterenavond op de camping helemaal alleen en het was best wel heel donker. Met veel geluiden uit de bush.
Vandaag naar het aboriginal dorpje Elliot. Met een meertje. Dan ga ik voor het eerst van mijn leven vissen! Dat wordt vanavond lekker eten.( ik voel me ook meer jager dan verzamelaar)

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Els:
    4 mei 2017
    Mooie foto's! Wat een knalgroen exemplaat die kikker.
    Nuttig he, die 'heel veel' instructies .
    Ruud herkent daar wel 'iets' in.
    Sukses met de jacht!
  2. Miriam:
    4 mei 2017
    Mede mogelijk gemaakt by appie Hein
  3. Sander:
    4 mei 2017
    Stoer die foto's en leuk de verhalen !!!!
  4. Sjoerd:
    Vette wagen!
    Ik kan gewoon lezen dat je geniet.
    Een beetje jaloers ben ik wel.
    Ook op dat strakke lichaam van je.
    Op dat sjaaltje dan weer niet.......
    Groetjes aan Marian!
  5. Bettydronkers:
    4 mei 2017
    Leuk zo reizen we toch een beetje met jullie mee, en lijkt het ook of je in de buurt bent!
  6. Joop:
    4 mei 2017
    Geweldig zo'n rijdende bistro. Alles zit erop en eraan, hup op avontuur.
  7. Tabitha:
    5 mei 2017
    Stoere auto, zeker wel blij dat je redelijk ver van de grond af slaapt..
  8. Jeroen:
    8 mei 2017