We hebben de auto!

4 mei 2017 - Pine Creek, Australië

Woensdag 3 mei. We hebben de auto!!!
Je verwachte het niet maar...... We hebben denk ik iets te veel spullen mee genomen uit Nederland. Niet veel ruimte om op te slaan. Ik word dus nu gewezen op mijn logistieke inzicht om alles te ordenen zodat we (Marian) alles binnen no time kan terug vinden. Heel veel instructies gehad en wat papierwerk gedaan. Om 11.30 op pad. Paar uur rijden en we zijn uitgekomen op Pine Creek. Een oud goudmijn dorpje van 200 inwoners.
Niet iedereen weet het misschien, maar ik kan ontzettend genieten van de natuur. Van een kangaroo tot een klein insect. Ik vind het allemaal heel indrukwekkend.
Voor de liefhebber: vliegende hond, diverse ijsvogles waaronder de kookaburra, bijeneter, boomkikker, caine toad. ( vertel ik later meer over) ook de eerste kakotoo (Galiah) gezien n diverse papegaaien ( en dan bedoel ik die vogels en niet die metalen dingen boven een bed) en veel meer maar ik zal jullie de namen besparen.
gisterenavond op de camping helemaal alleen en het was best wel heel donker. Met veel geluiden uit de bush.
Vandaag naar het aboriginal dorpje Elliot. Met een meertje. Dan ga ik voor het eerst van mijn leven vissen! Dat wordt vanavond lekker eten.( ik voel me ook meer jager dan verzamelaar)